A hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmekkel kapcsolatos jogszabályváltozásoknak megfelelően 2015. január elsejétől Ügyfélszolgálatunkon (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) a hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmeket kizárólag a kérelmező terjesztheti elő, és a bizonyítvány (vagy hosszabbító végzés) átvételére is csak a kérelmező jogosult. A meghatalmazás lehetősége megszűnik. Kérelmét az ügyfél személyesen, szóban terjeszti elő, a kérelmet ez alapján az ügyfélszolgálat ügyintézője készíti el.
A postán beszerezhető papír alapú kérelem űrlap (kérőlap) ennek megfelelően 2015. január 1. napjától kizárólag postai úton terjeszthető elő, azt Ügyfélszolgálatunkon nem áll módunkban elfogadni. A bankkártyás fizetés lehetőségének megteremtése ebben az ügycsoportban folyamatban van.
forrás: kekkh.gov.hu